Mihai Surdeanu

Mobexpert și relația cu clienții

Dau o fugă într-o seară pe la Mobexpert Băneasa să fac câteva cumpărături. Stau vreo 15 minute să mă uit și să aleg ce produs vreau să achiziționez. Când îl găsesc, nu mai stau prea mult pe gânduri și mă duc la casă, să-l plătesc.

Toate bune și frumoase. La casă, în fața mea, o doamna singură care tocmai ce plătise mai multe prduse, printre care și o șină de draperie destul de lungă (aproximativ 3 metri lungime). La un anumit moment dat, are o clipă de neatenție și cu șina respectivă lovește un pahar expus lângă casa de marcat. Din nefericire, paharul cade pe jos și se sparge.

Își recunoaște vina și susține sus și tare că îl plătește. O angajată a magazinului care vâna clienți pentru a-i întreba dacă au nevoie de ajutor în a se decide dacă doresc sau nu un produs, fiind prin zonă, vine la ea. Ea paharul spart și se duce cu el undeva. După un timp revine la doamna cu pricina și îi spune: “Din păcate paharul acesta se vindea la set și va trebui să cumpărați tot setul (cele 5 pahare rămase). Am reușit să vă obțin un discount de 20% pentru întreg setul, având în vedere că a-ți spart paharul din greșeală.” Doamna ce să facă? Plătește.

Concluzie: Mobexpert nu duce lipsă de angajați care să convingă alți clienți să cumpere produsele lor. Totuși, după ce s-au văzut cu sacii în căruță (după ce ai efectuat plata), angajaților nu le mai pasă de tine și te lasă se te descurci singur în magazin, chiar dacă ai cumpărat o tonă de produse de la ei și îți e greu să le ții în mână. Dacă ai ghinionul să nu fii atent și să spargi ceva, ai îmbulinat-o. Te taxează de nu știi de tine. Nu ar fi fost frumos ca angajata care a ajutat-o să le cumperi, să o ajute și cu produsele până apuca să iasă din magazin?!

Mihai

Pasionat de IT. Pasionat de viață. Pasionat de tot ceea ce înseamnă a face o viață mai bună, plină de înțelegere, ajutor reciproc și iubire de aproape.

2 comentarii

Arhive

Arhiva personală