Mihai Surdeanu

Experiența mea cu Orange

Am fost abonat Orange până la sfârșitul lunii februarie a anului 2018. Asta, după ce folosisem serviciile lor aproximativ 10 ani de zile. Ce s-a întâmplat?

Păi cu aproximativ un an de zile în urmă, trecusem de pe cartelă prepay pe abonament. Abonamentul era pe un an de zile. Valoarea sa, undeva în jurul sumei de 8 euro. Cu câteva zile înainte de sfârșitul lunii, am avut plăcerea de a rămâne fără niciun minut și fără niciun MB, trafic de date. Cu alte cuvinte, nu mai puteam suna sau intra pe internet. Singura chestie pe care puteam să o fac cu telefonul, era să fiu sunat… Îmi aduc și acum aminte acea zi de joi, ploioasă, în care după servici am fost în AFI, la reprezentanță să văd cum stă treaba.

Odată ajuns acolo, nu am stat mult la coadă și am ajuns în fața unui băiat (pe la un 25 – 30 de ani), care mă întâmpină și mă întreabă care e problema. Mă așez pe scaun și încep să îi explic. Băiatul mă caută în sistem și după 2-3 minute, îmi spune că am avut un abonament pe un an de zile și că a expirat azi. La care eu mirat: păi și în acest caz nu se prelungește automat? Îmi răspunde frumos: se prelungește automat, dar începând cu data de 1 martie. Trebuia să mai aștept vreo 3 zile. Îi răspund frumos băiatului din front office că nu pot aștepta 3 zile. E stupid. Nu se poate activa de astăzi? Menționez faptul că era deja trecut de ora 19.

Angajatul Orange susține sus și tare că nu se poate. Că e deja târziu și că nu poate modifica în sistem. În aceste condiții, m-am înfuriat și am făcut și eu ce face tot românul: amenință că se mută la un alt operator. Îi zic asta angajatului, crezând că o să-l sperii și că o să mă ajute. El nimic. Îmi zice liniștit: puteți să faceți ceea ce doriți! Partea proastă e că o doamnă aude această discuție (cel mai probabil era o colegă), vine și ea și încearcă să rezolve problema. Îmi spune în cele din urmă că se poate de astăzi dar trebuie să mai facem un nou contract și că e din nou pe un an de zile. Iar abonament, iar probleme după un an de zile? Înfuriat fiind, nu mai accept nicio soluție și dau fuguța la un alt operator.

Și uite așa, Orange-ul pierde un client fidel, din cauza unui angajat puțin mai indiferent!

Mihai

Pasionat de IT. Pasionat de viață. Pasionat de tot ceea ce înseamnă a face o viață mai bună, plină de înțelegere, ajutor reciproc și iubire de aproape.

3 comentarii

Lasă un răspuns la Marius Cucu Anulează

Arhive

Arhiva personală