Mihai Surdeanu

Experiența mea cu Blue Air

Anul trecut, mai precis de Black Friday, am achiziționat de pe platforma eMAG un voucher Blue Air în valoare de 400 de lei, pentru care am plătit 200 de lei. Voucherul era valabil în perioada 5 – 31 decembrie 2019, pentru rezervările din prima jumătate a anului 2020. Totul perfect până aici…

Iată că timpul a trecut și luni, 30 decembrie 2019, am zis: hai să rezerv undeva și să folosesc voucheru! Am ales destinația, am completat toate datele necesare pentru a petrece un sejur cu prietena mea și aproape de final, fix înainte de plată, dau să introduc voucherul. Îl introduc. Opa! Prima chestie: aflu că voucherul e de 400 de lei, dar doar 261 de lei au fost utilizați pentru comanda mea. Caut o explicație. Așa că, mă duce mintea să caut email-ul de la eMAG, cu codul voucherului. Atașat la acest email, aveam și un document PDF cu termenii și condițiile deal-ului. Nice!

Deschid frumos documentul și văd că are 2 pagini. Îl citesc rapid. Aflu cu stupoare că nu se poate combina cu alte oferte sau vouchere și nici nu include taxele de aeroport. Iată că am aflat de ce am fost eligibil pentru doar 261 de lei (marea majoritate a prețului biletului o constituie taxele de aeroport)… Mă gândesc în sinea mea: perfect, lasă că rezolv eu cumva! Revin la formularul online și încerc să scot voucherul și să o iau de la capăt. Nici de această dată nu a mers prea bine. Nu ai nicio opțiune de a scoate voucherul din formular. Nasol! Nu stau mult timp pe gânduri și mă gândesc să o iau de la capăt.

Așa că o iau de la capăt. Deschis un tab nou în browser, completez din nou toate datele și dau din nou să introduc codul. Eroare! Voucherul este deja folosit. Fuck! Tranzacția rămăsese în pending… Eeee și acum să vă țineți! Cât timp credeți că rămâne o tranzacție în pending la Blue Air? Am auzit că ar fi undeva la 48 de ore. What?? Păi eu trebuia să rezerv până pe 31 decembrie, cu alte cuvinte nu puteam să aștept 2 zile.

Cu greu am adormit în seara respectivă. Eram pregătit de o plângere la protecția consumatorului. Totuși, am avut răbdare și am zis: lasă că rezolv mâine! A doua zi, fix pe 31 decembrie, am sunat dis de dimineață în call center și am explicat problema. Domnișoara a fost super promptă și a reușit să îmi deblocheze tranzacția din pending și să o anuleze. Astfel, voucherul meu a devenit reutilizabil. Mi-a amintit din nou: o dată ce voucherul e adăugat, el rămâne blocat în tranzacție! Așa că mare atenție la rezervare…

În final am reușit să rezerv, dar am rămas cu un gust amar după această experiență. User experience level: zero barat! Vă las pe voi să trageți concluziile…

PS 1: O altă persoană cu o experiență minunată: https://simonamocanu.ro/2019/12/15/cum-mi-am-luat-teapa-cu-blue-air-de-black-friday-emag/

PS 2: Niște review-uri frumoase pe eMAG despre acest produs.

PS 3: O să revin și cu un articol despre Black Friday.

Mihai

Pasionat de IT. Pasionat de viață. Pasionat de tot ceea ce înseamnă a face o viață mai bună, plină de înțelegere, ajutor reciproc și iubire de aproape.

Adaugă comentariu

Arhive

Arhiva personală